1- بریم نژاد، و. و هوشمندیان، آ. (1392). تعیین میزان تمایل به پرداخت جهت خرید سبزیجات سالم از سوی شهروندان شهر تهران، مجله تحقیقات اقتصاد کشاورزی، جلد 5، شماره 2 ، ص 150-131.
2- چهارسوقی امین، ح. موسوی، س. ا. حسینی، س . ج. (1386). بررسی عوامل موثر بر پذیرش کشاورزی پایدار در کشت آبی توسط گندمکاران استان سیستان و بلوچستان. یافتههای نوین کشاورزی. سال دوم، شماره 1. ص 94-82.
3- حقجو، م. حیاتی، ب. محمدرضایی، ر. پیشبهار ا. و دشتی، ق. (1390). عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت نرخ افزوده بالقوه مصرفکنندگان برای محصولات غذایی سالم، نشریه دانش کشاورزی و تولید پایدار، جلد 21، شماره 3، 1390، ص 117-105.
4- حیدری شلمانی، م. (1393). ارزیابی تمایل به پرداخت خانوارهای شهری گیلانی برای برنج ارگانیک، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده کشاورزی.
5- رجبی، آ. شعبانعلی فمی، ح. و پورآتشی، م. (1390). بررسی دانش و تمایل افراد نسبت به خرید و مصرف محصولات ارگانیک، اولین کنگره ملی علوم و فناوریهای نوین کشاورزی، دانشگاه زنجان، 19 الی 21 شهریور 1390.
6- قدیمی، س. ع. شعبانعلی فمی، ح. و اسدی، ع. بررسی عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به کشاورزی ارگانیک، مجله پژوهش هاى ترویج و آموزش کشاورزى، سال پنجم، شماره 4، ص 80-69.
7- کاوسی کلاشمی، م. شهبازی، ح. و ملکیان، آ. (1388). برآورد ارزش تفریحی تفرجگاهها با استفاده از روش دو مرحله ای هکمن مطالعه موردی: بوستان محتشم رشت. مجله تحقیقات اقتصاد کشاورزی. سال 1. شماره 1، ص 160- 137.
8- کوچکی، ع. منصوری، ه. قربانی، م. و رجب زاده، م. (1392). بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به مصرف محصولات ارگانیک در شهرستان مشهد، نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی، جلد27، شماره3، ص 194-188.
9- لشگرآرا، ف. و اسدی، ع. (1387). تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش کشاورزی پایدار در گندمکاران استان لرستان. علوم کشاورزی ایران، جلد 39-2، شماره اول، ص 104-97.
10- مافی. ح. و صالح. ا. (1391). برآورد میزان تمایل به پرداخت برای محصولات ارگانیک سبزیجات و خیار در استان گیلان و تهران، مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره2-43، شماره1، 1391، ص 18-11.
11- Barber, Nelson A., Bishop, M., Gruen, T. (2014), who pays more (or less) for pro-environmental consumer goods? Using the auction method to assess actual willingness-to-pay, Journal of Environmental Psychology 40 (2014) 218-227.
12- Bartlett, J. E., Kotrlik, J. W. and Higgins, C. C. (2001), Organizational Research: Determining Appropriate Sample Size in Survey Research. Information Technology, Learning and Performance Journal, 19(1): 43-50.
13- Chizari, M., Ommani A. R., and Noorivandi, A.N. (2006), Management of Dry Land Sustainable Agriculture. Proceeding of International Symposium on Dry lands Ecology and Human Security, Dec. 4-7, Sharjeh, United Arab Emirates.
14- Connolly, C., and Klaiber, H. A. (2012), Are consumers willingness to pay for organic when the food is already local? Agricultural and Applied Economics Association, 2012 Annual Meeting, Seattle, Washington.
15- Greene, W. H. (1993), Econometric Analysis. New York: Macmillan.
16- Heckman, J. (1976), “The common structure of statistical models of truncation, sample selection and limited dependent variables and simple estimator for such models”. Annals of Economic and Social Measurement. 5(4): 475-492.
17- Judge, G., Hill, C., Griffiths, W., Lee, T., & Lutkepol, H. (1985), Intruduction to the theory and practice of econometrics. New York: Wiley.
18- Kavoosi Kalashami, M. Heydari Shalmani, M. and Kazerani, H. (2012), Investigating Consumers' Willingness to Pay for Organic Green Chicken in Iran, International Journal of Agricultural Management & Development, 2(4): 235-241.
19- McDonald, J. F. and Moffitt, R. A. (1982), The uses of Tobit analysis. Review of Economics and Statistics. 62(2): 318-321.
20- Owusu, V. and Anifori, M. O. (2013), Consumer Willingness to Pay a Premium for Organic Fruit and Vegetable in Ghana, International Food and Agribusiness Management Review, Volume 16, Issue 1, 2013.
21- Rodríguez E., Lacaze V. and Lupín B. (2008), Contingent Valuation of Consumers’ Willingness-to-Pay for Organic Food in Argentina, 12th Congress of the European Association of Agricultural Economists – EAAE 2008.
22- Valerian, J. Domonko, E. Mwita, S and Shirima, A. (2011), Assessment of the Willingness to Pay for Organic Products amongst Households in Morogoro Municipal, Sustainable Agriculture Tanzania, 2011, 1-23.
23- Veldstra, M. D., Alexander, C. E., Marshall, M. I. (2014), to certify or not to certify? Separating the organic production and certification decisions, www.elsevier.com/locate/foodpol.